عیدو پیشاپیش به همهتبریک میگم
امیدوارم که سال خوبی داشته باشین
پر از خوبی
پر از عشق
پر از شادی
پر از موفقیت
و پر از انرژی مثبت
و در اخر
امیدوارم که در سال 97 ..هرماه بیشتر از 97 تا اتفاق خوب درانتظارتون باشه

ما را در سایت عاشقانه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99
ما را در سایت عاشقانه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86
اشکانم آنقدر زیاد استکه چون شرابی
جامی را پر میکند

-اشکانت چون جام شرابیست
که مرا مست میکند
وای بر ان روزی که
لبریز شود تا مرا
بیشتر مست تو کند 
.
به این میگن عشق...
*سیده مهشید شاهرخی
عاشقانه ها...ما را در سایت عاشقانه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103
دل آسمان گرفته بود و
دلش گریه میخواست
مثل ما آدما که بعضی وقت ها
دلمان گریه میخواهد و
هوای دلمان ابری میشود
که می داند ....
شایدخدا نیز
بعضی وقت ها دلش گریه بخواهد
واای ...
ما انسان ها چقدر بی معرفتیم
وقتی خدا دلش میگیرد و
هوای آسمان ابری میشود
می گوییم :
"آخ جــــــــون می خواهد بارون ببارد"
*سیده مهشید شاهرخی
ما را در سایت عاشقانه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95
تو راهی و من جاده...
اگر آسمان بودی...
ابر می شدم
تا همیشه در آغوشت باشم
اگر زمین بودی...
قطره می شدم
تا به دیدارت بیایم
اگر ماه بودم ...
فقط به تو می تابیدم
ای کاش ..ای کاش...
آینه بودم ...
تا هرروز تصویرت را به آغوش میکشیدم...
*سیده مهشید شاهرخی
عاشقانه ها...ما را در سایت عاشقانه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88