احساساتم

خرید بک لینک
تو قلبی و من تپش..

تو راهی و من جاده...

اگر آسمان بودی...

ابر می شدم

تا همیشه در آغوشت باشم

اگر زمین بودی...

قطره می شدم

تا به دیدارت بیایم

اگر ماه بودم ...

فقط به تو می تابیدم

ای کاش ..ای کاش...

آینه بودم ...

تا هرروز تصویرت را به آغوش میکشیدم...

*سیده مهشید شاهرخی

عاشقانه ها...

ما را در سایت عاشقانه ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 11:58

صفحه بندی