دل آسمان گرفته بود و
دلش گریه میخواست
مثل ما آدما که بعضی وقت ها
دلمان گریه میخواهد و
هوای دلمان ابری میشود
که می داند ....
شایدخدا نیز
بعضی وقت ها دلش گریه بخواهد
واای ...
ما انسان ها چقدر بی معرفتیم
وقتی خدا دلش میگیرد و
هوای آسمان ابری میشود
می گوییم :
"آخ جــــــــون می خواهد بارون ببارد"
*سیده مهشید شاهرخی
ما را در سایت عاشقانه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95